
RIVALS CHALLANGES
Redesign aplikacji mobilnej


RIVALS CHALLANGES
Redesign aplikacji mobilnej

Rok
2025
Typ
Kategoria
Redesign
Sport
Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Aplikacja mobilna
O PROJEKCIE
Aplikacja Rivals umożliwia udział w wirtualnych wyścigach i wyzwaniach sportowych, oferując użytkownikom możliwość rywalizacji na własnych zasadach.


Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Aplikacja mobilna
Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Aplikacja mobilna


Problem
Pierwotny ekran wyzwań był nieintuicyjny i nieprzejrzysty, co utrudniało użytkownikom szybkie znalezienie interesujących ich wyzwań.
Rozwiązanie
Przeprojektowałem ekran wyzwań, skupiając się na poprawie użyteczności i estetyki. Wprowadziłem czytelne kategorie, filtry oraz intuicyjny układ, co ułatwiło użytkownikom nawigację i zwiększyło zaangażowanie. Całość została przeprojektowana tak by była spójna z identyfikacją Rivals ale oferując zarówno atrakcyjny i intuicyjny design

Stary design
Ekran wyzwań był mało czytelny i wizualnie przestarzały.
Kafelki z biegami zawierały ograniczone informacje, przez co użytkownik musiał wchodzić w każde wyzwanie, żeby poznać szczegóły.
Brakowało systemu filtracji i wyszukiwarki, co utrudniało szybkie znalezienie interesujących wyzwań.
Nowy design
Kafelki z biegami zostały przeprojektowane – są bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne.
Każdy kafelek zawiera kluczowe informacje o wyzwaniu bez potrzeby wchodzenia w nie.
Dodano system filtracji oraz wyszukiwarkę, co znacząco ułatwia przeglądanie i odnajdywanie wyzwań dopasowanych do preferencji użytkownika.
Dodano system kategoryzacji wyzwań.
Nowy a stary design

Kafelek z wyzwaniami
Kafelek został przeprojektowany i zyskał bardziej dynamiczny wygląd, przestając być jednolitym elementem listy. Na kafelku wprowadzono system tagów, opracowany w oparciu o filtrowanie wyzwań, dzięki czemu użytkownik od razu widzi najważniejsze informacje: czy wyzwanie jest medalowane, dystans do pokonania oraz czy ma ograniczenie czasowe. Dodatkowo, w górnym rogu zdublowana jest informacja o możliwości zdobycia fizycznego medalu, co pozwala użytkownikowi natychmiast ocenić, czy wyzwanie spełnia jego priorytety.

Kafelek z wyzwaniami
Ta sekcja rekomenduje wyzwania na podstawie preferencji użytkownika oraz aktywności jego znajomych. Użytkownik od razu widzi, ile osób bierze udział w danym wyzwaniu, co pozwala lepiej ocenić jego popularność. Dzięki temu sekcja ułatwia odkrywanie interesujących i dopasowanych wyzwań, zwiększając zaangażowanie w aplikacji.
Lat doświadczenia

Postęp
Wskaźnik postępu na ekranie wyzwań umożliwia szybki podgląd aktualnego postępu w wyzwaniu, prezentując kluczowe informacje dla użytkownika, takie jak pozostały dystans do zdobycia medalu. Dodatkowo użytkownik może łatwo przełączyć widok na ukończone wyzwania za pomocą prostego switcha, co ułatwia monitorowanie osiągnięć i motywuje do dalszej aktywności.

Lat doświadczenia

System filtrów
Dzięki systemowi filtracji użytkownicy mogą w prosty sposób wyszukiwać wyzwania biegowe według dystansu oraz rodzaju nagrody – fizycznego medalu lub wirtualnej odznaki. Filtry są powiązane z tagami widocznymi na kafelkach wyzwań, co zapewnia spójny i intuicyjny interfejs. Pozwala to szybko odnaleźć wyzwania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji.


Stary design
Ekran wyzwań był mało czytelny i wizualnie przestarzały.
Kafelki z biegami zawierały ograniczone informacje, przez co użytkownik musiał wchodzić w każde wyzwanie, żeby poznać szczegóły.
Brakowało systemu filtracji i wyszukiwarki, co utrudniało szybkie znalezienie interesujących wyzwań.
Nowy design
Kafelki z biegami zostały przeprojektowane – są bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne.
Każdy kafelek zawiera kluczowe informacje o wyzwaniu bez potrzeby wchodzenia w nie.
Dodano system filtracji oraz wyszukiwarkę, co znacząco ułatwia przeglądanie i odnajdywanie wyzwań dopasowanych do preferencji użytkownika.
Dodano system kategoryzacji wyzwań.
Nowy a stary design

Kafelek z wyzwaniami
Kafelek został przeprojektowany i zyskał bardziej dynamiczny wygląd, przestając być jednolitym elementem listy. Na kafelku wprowadzono system tagów, opracowany w oparciu o filtrowanie wyzwań, dzięki czemu użytkownik od razu widzi najważniejsze informacje: czy wyzwanie jest medalowane, dystans do pokonania oraz czy ma ograniczenie czasowe. Dodatkowo, w górnym rogu zdublowana jest informacja o możliwości zdobycia fizycznego medalu, co pozwala użytkownikowi natychmiast ocenić, czy wyzwanie spełnia jego priorytety.

Kafelek z wyzwaniami
Ta sekcja rekomenduje wyzwania na podstawie preferencji użytkownika oraz aktywności jego znajomych. Użytkownik od razu widzi, ile osób bierze udział w danym wyzwaniu, co pozwala lepiej ocenić jego popularność. Dzięki temu sekcja ułatwia odkrywanie interesujących i dopasowanych wyzwań, zwiększając zaangażowanie w aplikacji.
Lat doświadczenia

Postęp
Wskaźnik postępu na ekranie wyzwań umożliwia szybki podgląd aktualnego postępu w wyzwaniu, prezentując kluczowe informacje dla użytkownika, takie jak pozostały dystans do zdobycia medalu. Dodatkowo użytkownik może łatwo przełączyć widok na ukończone wyzwania za pomocą prostego switcha, co ułatwia monitorowanie osiągnięć i motywuje do dalszej aktywności.

Lat doświadczenia

System filtrów
Dzięki systemowi filtracji użytkownicy mogą w prosty sposób wyszukiwać wyzwania biegowe według dystansu oraz rodzaju nagrody – fizycznego medalu lub wirtualnej odznaki. Filtry są powiązane z tagami widocznymi na kafelkach wyzwań, co zapewnia spójny i intuicyjny interfejs. Pozwala to szybko odnaleźć wyzwania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji.

EFEKT FINALNY
Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.



Lat doświadczenia
Redesign aplikacji mobilnej
RIVALS CHALLANGES

Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Aplikacja mobilna
O PROJEKCIE
Aplikacja Rivals umożliwia udział w wirtualnych wyścigach i wyzwaniach sportowych, oferując użytkownikom możliwość rywalizacji na własnych zasadach.
Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Redesign




O PROJEKCIE
Lat doświadczenia
Kategoria
Sport
Rok
2025
Typ
Redesign
Aplikacja Rivals umożliwia udział w wirtualnych wyścigach i wyzwaniach sportowych, oferując użytkownikom możliwość rywalizacji na własnych zasadach.


Problem
Pierwotny ekran wyzwań był nieintuicyjny i nieprzejrzysty, co utrudniało użytkownikom szybkie znalezienie interesujących ich wyzwań.
Rozwiązanie
Przeprojektowałem ekran wyzwań, skupiając się na poprawie użyteczności i estetyki. Wprowadziłem czytelne kategorie, filtry oraz intuicyjny układ, co ułatwiło użytkownikom nawigację i zwiększyło zaangażowanie. Całość została przeprojektowana tak by była spójna z identyfikacją Rivals ale oferując zarówno atrakcyjny i intuicyjny design
Pierwotny ekran wyzwań był nieintuicyjny i nieprzejrzysty, co utrudniało użytkownikom szybkie znalezienie interesujących ich wyzwań.
Problem
Problem
Rozwiązanie
Przeprojektowałem ekran wyzwań, skupiając się na poprawie użyteczności i estetyki. Wprowadziłem czytelne kategorie, filtry oraz intuicyjny układ, co ułatwiło użytkownikom nawigację i zwiększyło zaangażowanie. Całość została przeprojektowana tak by była spójna z identyfikacją Rivals ale oferując zarówno atrakcyjny i intuicyjny design

Lat doświadczenia

Nowy a stary design
Stary design
Ekran wyzwań był mało czytelny i wizualnie przestarzały.
Kafelki z biegami zawierały ograniczone informacje, przez co użytkownik musiał wchodzić w każde wyzwanie, żeby poznać szczegóły.
Brakowało systemu filtracji i wyszukiwarki, co utrudniało szybkie znalezienie interesujących wyzwań.
Nowy design
Kafelki z biegami zostały przeprojektowane – są bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne.
Każdy kafelek zawiera kluczowe informacje o wyzwaniu bez potrzeby wchodzenia w nie.
Dodano system filtracji oraz wyszukiwarkę, co znacząco ułatwia przeglądanie i odnajdywanie wyzwań dopasowanych do preferencji użytkownika.
Dodano system kategoryzacji wyzwań.
Lat doświadczenia
Kafelek z wyzwaniami
Kafelek został przeprojektowany i zyskał bardziej dynamiczny wygląd, przestając być jednolitym elementem listy. Na kafelku wprowadzono system tagów, opracowany w oparciu o filtrowanie wyzwań, dzięki czemu użytkownik od razu widzi najważniejsze informacje: czy wyzwanie jest medalowane, dystans do pokonania oraz czy ma ograniczenie czasowe. Dodatkowo, w górnym rogu zdublowana jest informacja o możliwości zdobycia fizycznego medalu, co pozwala użytkownikowi natychmiast ocenić, czy wyzwanie spełnia jego priorytety.
Lat doświadczenia
Kafelek z wyzwaniami
Ta sekcja rekomenduje wyzwania na podstawie preferencji użytkownika oraz aktywności jego znajomych. Użytkownik od razu widzi, ile osób bierze udział w danym wyzwaniu, co pozwala lepiej ocenić jego popularność. Dzięki temu sekcja ułatwia odkrywanie interesujących i dopasowanych wyzwań, zwiększając zaangażowanie w aplikacji.
Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Wskaźnik postępu na ekranie wyzwań umożliwia szybki podgląd aktualnego postępu w wyzwaniu, prezentując kluczowe informacje dla użytkownika, takie jak pozostały dystans do zdobycia medalu. Dodatkowo użytkownik może łatwo przełączyć widok na ukończone wyzwania za pomocą prostego switcha, co ułatwia monitorowanie osiągnięć i motywuje do dalszej aktywności.
Postęp
Lat doświadczenia
Lat doświadczenia

Lat doświadczenia
System filtrów
Dzięki systemowi filtracji użytkownicy mogą w prosty sposób wyszukiwać wyzwania biegowe według dystansu oraz rodzaju nagrody – fizycznego medalu lub wirtualnej odznaki. Filtry są powiązane z tagami widocznymi na kafelkach wyzwań, co zapewnia spójny i intuicyjny interfejs. Pozwala to szybko odnaleźć wyzwania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji.
Lat doświadczenia


Lat doświadczenia

Nowy a stary design
Stary design
Ekran wyzwań był mało czytelny i wizualnie przestarzały.
Kafelki z biegami zawierały ograniczone informacje, przez co użytkownik musiał wchodzić w każde wyzwanie, żeby poznać szczegóły.
Brakowało systemu filtracji i wyszukiwarki, co utrudniało szybkie znalezienie interesujących wyzwań.
Nowy design
Kafelki z biegami zostały przeprojektowane – są bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne.
Każdy kafelek zawiera kluczowe informacje o wyzwaniu bez potrzeby wchodzenia w nie.
Dodano system filtracji oraz wyszukiwarkę, co znacząco ułatwia przeglądanie i odnajdywanie wyzwań dopasowanych do preferencji użytkownika.
Dodano system kategoryzacji wyzwań.
Lat doświadczenia
Kafelek z wyzwaniami
Kafelek został przeprojektowany i zyskał bardziej dynamiczny wygląd, przestając być jednolitym elementem listy. Na kafelku wprowadzono system tagów, opracowany w oparciu o filtrowanie wyzwań, dzięki czemu użytkownik od razu widzi najważniejsze informacje: czy wyzwanie jest medalowane, dystans do pokonania oraz czy ma ograniczenie czasowe. Dodatkowo, w górnym rogu zdublowana jest informacja o możliwości zdobycia fizycznego medalu, co pozwala użytkownikowi natychmiast ocenić, czy wyzwanie spełnia jego priorytety.
Lat doświadczenia
Kafelek z wyzwaniami
Ta sekcja rekomenduje wyzwania na podstawie preferencji użytkownika oraz aktywności jego znajomych. Użytkownik od razu widzi, ile osób bierze udział w danym wyzwaniu, co pozwala lepiej ocenić jego popularność. Dzięki temu sekcja ułatwia odkrywanie interesujących i dopasowanych wyzwań, zwiększając zaangażowanie w aplikacji.
Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Wskaźnik postępu na ekranie wyzwań umożliwia szybki podgląd aktualnego postępu w wyzwaniu, prezentując kluczowe informacje dla użytkownika, takie jak pozostały dystans do zdobycia medalu. Dodatkowo użytkownik może łatwo przełączyć widok na ukończone wyzwania za pomocą prostego switcha, co ułatwia monitorowanie osiągnięć i motywuje do dalszej aktywności.
Postęp
Lat doświadczenia
Lat doświadczenia

Lat doświadczenia
System filtrów
Dzięki systemowi filtracji użytkownicy mogą w prosty sposób wyszukiwać wyzwania biegowe według dystansu oraz rodzaju nagrody – fizycznego medalu lub wirtualnej odznaki. Filtry są powiązane z tagami widocznymi na kafelkach wyzwań, co zapewnia spójny i intuicyjny interfejs. Pozwala to szybko odnaleźć wyzwania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji.
Lat doświadczenia

EFEKT FINALNY
Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.
Lat doświadczenia



REFLEKSJE / LEKCJE
Intuicyjny interfejs zwiększa zaangażowanie.
Filtry i tagi poprawiają spójność UX.
Rekomendacje oparte na znajomych zwiększają motywację.
Dane komponenty interfejsu dostosowują design do potrzeb użytkowników.

REFLEKSJE / LEKCJE
Intuicyjny interfejs zwiększa zaangażowanie.
Filtry i tagi poprawiają spójność UX.
Rekomendacje oparte na znajomych zwiększają motywację.
Dane komponenty interfejsu dostosowują design do potrzeb użytkowników.

Lat doświadczenia
Nowy a stary design
Nowy design
Kafelki z biegami zostały przeprojektowane – są bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne.
Każdy kafelek zawiera kluczowe informacje o wyzwaniu bez potrzeby wchodzenia w nie.
Dodano system filtracji oraz wyszukiwarkę, co znacząco ułatwia przeglądanie i odnajdywanie wyzwań dopasowanych do preferencji użytkownika.
Dodano system kategoryzacji wyzwań.
Stary design
Ekran wyzwań był mało czytelny i wizualnie przestarzały.
Kafelki z biegami zawierały ograniczone informacje, przez co użytkownik musiał wchodzić w każde wyzwanie, żeby poznać szczegóły.
Brakowało systemu filtracji i wyszukiwarki, co utrudniało szybkie znalezienie interesujących wyzwań.


Kafelek został przeprojektowany i zyskał bardziej dynamiczny wygląd, przestając być jednolitym elementem listy. Na kafelku wprowadzono system tagów, opracowany w oparciu o filtrowanie wyzwań, dzięki czemu użytkownik od razu widzi najważniejsze informacje: czy wyzwanie jest medalowane, dystans do pokonania oraz czy ma ograniczenie czasowe. Dodatkowo, w górnym rogu zdublowana jest informacja o możliwości zdobycia fizycznego medalu, co pozwala użytkownikowi natychmiast ocenić, czy wyzwanie spełnia jego priorytety.
Kafelek z wyzwaniami
Ta sekcja rekomenduje wyzwania na podstawie preferencji użytkownika oraz aktywności jego znajomych. Użytkownik od razu widzi, ile osób bierze udział w danym wyzwaniu, co pozwala lepiej ocenić jego popularność. Dzięki temu sekcja ułatwia odkrywanie interesujących i dopasowanych wyzwań, zwiększając zaangażowanie w aplikacji.
Kafelek z wyzwaniami


Wskaźnik postępu na ekranie wyzwań umożliwia szybki podgląd aktualnego postępu w wyzwaniu, prezentując kluczowe informacje dla użytkownika, takie jak pozostały dystans do zdobycia medalu. Dodatkowo użytkownik może łatwo przełączyć widok na ukończone wyzwania za pomocą prostego switcha, co ułatwia monitorowanie osiągnięć i motywuje do dalszej aktywności.
Postęp
Lat doświadczenia

Lat doświadczenia
System filtrów

Dzięki systemowi filtracji użytkownicy mogą w prosty sposób wyszukiwać wyzwania biegowe według dystansu oraz rodzaju nagrody – fizycznego medalu lub wirtualnej odznaki. Filtry są powiązane z tagami widocznymi na kafelkach wyzwań, co zapewnia spójny i intuicyjny interfejs. Pozwala to szybko odnaleźć wyzwania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji.
Lat doświadczenia

EFEKT FINALNY
Po przeprojektowaniu zakładki Wyzwania użytkownicy mogą szybko przeglądać wszystkie dostępne wyzwania w jednym miejscu, korzystając z czytelnych kafelków z kluczowymi informacjami i widocznymi tagami. Sekcja „Może Cię zainteresować” pozwala odkrywać dopasowane wyzwania na podstawie preferencji użytkownika i aktywności jego znajomych. Wskaźnik postępu umożliwia bieżące śledzenie osiągnięć, a system filtracji i wyszukiwarka zapewniają szybkie odnalezienie wyzwań zgodnych z indywidualnymi celami. Cała zakładka łączy intuicyjny design z funkcjonalnością, zwiększając zaangażowanie i motywację użytkowników.


REFLEKSJE / LEKCJE
Intuicyjny interfejs zwiększa zaangażowanie.
Filtry i tagi poprawiają spójność UX.
Rekomendacje oparte na znajomych zwiększają motywację.
Dane komponenty interfejsu dostosowują design do potrzeb użytkowników.
Designed by Wojciech Falewicz
Designed by Wojciech Falewicz
Wojciech Falewicz