Aplikacja mobilna

about stack

Aplikacja mobilna

about stack

Rok

2025

Typ

Kategoria

Aplikacja mobilna

Sport

Sport

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

O PROJEKCIE

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

Lat doświadczenia

Aplikacja mobilna

about stack

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

O PROJEKCIE

Milestone Motivation Sport Challenge App Aplikacja mobilna zaprojektowana z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które szukają motywacji do regularnych treningów poprzez wyzwania sportowe i śledzenie postępów.

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

O PROJEKCIE

Lat doświadczenia

Kategoria

Sport

Rok

2025

Typ

Aplikacja mobilna

Milestone Motivation Sport Challenge App Aplikacja mobilna zaprojektowana z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które szukają motywacji do regularnych treningów poprzez wyzwania sportowe i śledzenie postępów.

Subtitle

Title

Subtitle

Title

Problem

W dzisiejszych czasach wiele osób zmaga się z brakiem motywacji

do regularnego uprawiania sportu. Aplikacja została stworzona, aby rozwiązać ten problem, oferując użytkownikom możliwość uczestniczenia w wyzwaniach sportowych, które pomagają utrzymać zaangażowanie i regularność w treningach.

Rozwiązanie

W dzisiejszych czasach wiele osób zmaga się z brakiem motywacji

do regularnego uprawiania sportu. Aplikacja została stworzona, aby rozwiązać ten problem, oferując użytkownikom możliwość uczestniczenia w wyzwaniach sportowych, które pomagają utrzymać zaangażowanie i regularność w treningach.

Użytkownicy tracili zapał do ćwiczeń, bo brakowało im jasnych celów i elementu rywalizacji. Typowe aplikacje fitness skupiały się głównie na śledzeniu aktywności, nie wspierając motywacji w dłuższej perspektywie.

Problem

Problem

Rozwiązanie

Wprowadziłem system wyzwań sportowych z nagrodami i postępami wizualizowanymi w formie odznak oraz statystyk. Dzięki temu użytkownik widzi efekty swoich działań i ma dodatkowy bodziec w postaci rywalizacji ze znajomymi.

Margot about section

MOJA ROLA

UX

UI

Branding

Visual Design

Marketing Design

Researcher

Visual Design

Marketing Design

Researcher

Lat doświadczenia

Projekt Milestone rozpocząłem od researchu, analizując potrzeby osób aktywnych fizycznie oraz konkurencyjne aplikacje, tworząc persony i wnioski kierujące projektem. Następnie opracowałem branding – paletę kolorów, typografię i ikonografię, które wspierają motywację i spójność wizualną. Kolejnym etapem były lo-fi wireframe’y, czyli szkice ekranów pokazujące układ informacji i kluczowe interakcje. Na ich podstawie powstał projekt UI z pełną wizualizacją ekranów: dashboard, wyzwania i sekcja społecznościowa, dopasowany do urządzeń mobilnych. Ostatnim krokiem było przygotowanie case study na Behance, które prezentuje cały proces projektowy – od badań po finalny interfejs – w sposób czytelny dla użytkowników i potencjalnych klientów. Cały proces zapewnił logiczną ścieżkę użytkownika, estetyczny interfejs i funkcjonalne rozwiązania wspierające regularność treningów.

PROCES PROJEKTOWY

Rozwiązanie

W dzisiejszych czasach wiele osób zmaga się z brakiem motywacji

do regularnego uprawiania sportu. Aplikacja została stworzona, aby rozwiązać ten problem, oferując użytkownikom możliwość uczestniczenia w wyzwaniach sportowych, które pomagają utrzymać zaangażowanie i regularność w treningach.

W dzisiejszych czasach wiele osób zmaga się z brakiem motywacji do regularnego uprawiania sportu. Aplikacja została stworzona, aby rozwiązać ten problem, oferując użytkownikom możliwość uczestniczenia w wyzwaniach sportowych, które pomagają utrzymać zaangażowanie i regularność w treningach.

Problem

Lat doświadczenia

Na etapie badań kluczowe było zrozumienie, co motywuje użytkowników do aktywności fizycznej i jakie trudności napotykają w utrzymaniu regularności treningów. W tym celu przeprowadziłem wywiady z potencjalnymi użytkownikami, które pozwoliły mi lepiej poznać ich potrzeby i oczekiwania wobec aplikacji. Analiza konkurencyjnych rozwiązań fitnessowych ujawniła zarówno inspirujące praktyki, jak i braki w obszarze motywacji czy społeczności. Ważnym elementem tego etapu było również tworzenie person użytkowników, które pomogły mi dopasować funkcjonalności do różnych grup docelowych.

PROCES PROJEKTOWY

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Stworzyłem interaktywny dashboard pokazujący aktualne wyzwania i postępy użytkownika. Każde wyzwanie posiada wizualny pasek postępu i system odznak, aby motywować do regularnego treningu. Sekcja wyzwań pozwala filtrować i sortować wyzwania według poziomu trudności, rodzaju aktywności i czasu trwania. Profil użytkownika został zaprojektowany tak, aby łatwo było przeglądać osiągnięcia i historie wyzwań. Przy projektowaniu uwzględniono responsywność na różnych urządzeniach mobilnych, aby interfejs był czytelny i wygodny w użyciu.

PROJEKTOWANIE

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Onboarding

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Logowanie i rejestracja

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Home Screen

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Wyzwania

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Filtry

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Profil użytkownika

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Stworzyłem interaktywny dashboard pokazujący aktualne wyzwania i postępy użytkownika. Każde wyzwanie posiada wizualny pasek postępu i system odznak, aby motywować do regularnego treningu. Sekcja wyzwań pozwala filtrować i sortować wyzwania według poziomu trudności, rodzaju aktywności i czasu trwania. Profil użytkownika został zaprojektowany tak, aby łatwo było przeglądać osiągnięcia i historie wyzwań. Przy projektowaniu uwzględniono responsywność na różnych urządzeniach mobilnych, aby interfejs był czytelny i wygodny w użyciu.

PROJEKTOWANIE

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Onboarding

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Logowanie i rejestracja

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Home Screen

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Wyzwania

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Filtry

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Profil użytkownika

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

EFEKT FINALNY

Aplikacja motywuje użytkowników do regularnej aktywności poprzez tematyczne wyzwania, które sprawiają, że treningi stają się ciekawsze i bardziej angażujące. Dzięki systemowi śledzenia postępów użytkownicy mogą monitorować swoje osiągnięcia w czasie rzeczywistym, a nagrody w postaci medali czy ramek do mediów społecznościowych dodatkowo wzmacniają motywację

i satysfakcję z osiągnięć. Personalizacja wyzwań pozwala dopasować rodzaj aktywności, poziom trudności i tempo do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Całość tworzy spójny i przyjazny ekosystem, który łączy elementy rywalizacji, współpracy i samorozwoju, zachęcając do regularnego ruchu

i tworząc długotrwałe nawyki sportowe.

Lat doświadczenia

PROCES
PROJEKTOWY

Na etapie badań kluczowe było zrozumienie, co motywuje użytkowników do aktywności fizycznej i jakie trudności napotykają w utrzymaniu regularności treningów. W tym celu przeprowadziłem wywiady z potencjalnymi użytkownikami, które pozwoliły mi lepiej poznać ich potrzeby i oczekiwania wobec aplikacji. Analiza konkurencyjnych rozwiązań fitnessowych ujawniła zarówno inspirujące praktyki, jak i braki w obszarze motywacji czy społeczności. Ważnym elementem tego etapu było również tworzenie person użytkowników, które pomogły mi dopasować funkcjonalności do różnych grup docelowych.

Lat doświadczenia

Stworzyłem interaktywny dashboard pokazujący aktualne wyzwania i postępy użytkownika. Każde wyzwanie posiada wizualny pasek postępu i system odznak, aby motywować do regularnego treningu. Sekcja wyzwań pozwala filtrować i sortować wyzwania według poziomu trudności, rodzaju aktywności i czasu trwania. Profil użytkownika został zaprojektowany tak, aby łatwo było przeglądać osiągnięcia i historie wyzwań. Przy projektowaniu uwzględniono responsywność na różnych urządzeniach mobilnych, aby interfejs był czytelny i wygodny w użyciu.

PROJEKTOWANIE

Lat doświadczenia

Onboarding

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Logowanie i rejestracja

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Home Screen

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Wyzwania

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Filtry

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Profil użytkownika

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Stworzyłem interaktywny dashboard pokazujący aktualne wyzwania i postępy użytkownika. Każde wyzwanie posiada wizualny pasek postępu i system odznak, aby motywować do regularnego treningu. Sekcja wyzwań pozwala filtrować i sortować wyzwania według poziomu trudności, rodzaju aktywności i czasu trwania. Profil użytkownika został zaprojektowany tak, aby łatwo było przeglądać osiągnięcia i historie wyzwań. Przy projektowaniu uwzględniono responsywność na różnych urządzeniach mobilnych, aby interfejs był czytelny i wygodny w użyciu.

PROJEKTOWANIE

Lat doświadczenia

Onboarding

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Logowanie i rejestracja

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Home Screen

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Wyzwania

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Filtry

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Profil użytkownika

Aby stworzyć aplikację, która będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna i intuicyjna dla użytkowników, kluczowe było zaplanowanie całego procesu projektowego w etapach. Skupiłem się na analizie potrzeb użytkowników, zrozumieniu ich zachowań oraz przemyśleniu struktury aplikacji, zanim przystąpiłem do projektowania interfejsu.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

EFEKT FINALNY

Aplikacja motywuje użytkowników

do regularnej aktywności poprzez tematyczne wyzwania, które sprawiają, że treningi stają się ciekawsze i bardziej angażujące. Dzięki systemowi śledzenia postępów użytkownicy mogą monitorować swoje osiągnięcia w czasie rzeczywistym, a nagrody w postaci medali czy ramek do mediów społecznościowych dodatkowo wzmacniają motywację

i satysfakcję z osiągnięć. Personalizacja wyzwań pozwala dopasować rodzaj aktywności, poziom trudności i tempo do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Całość tworzy spójny

i przyjazny ekosystem, który łączy elementy rywalizacji, współpracy

i samorozwoju, zachęcając do regularnego ruchu i tworząc długotrwałe nawyki sportowe.

REFLEKSJE / LEKCJE

Zgłębienie tematyki motywacji w kontekście aktywności fizycznej

Doskonalenie umiejętności tworzenia estetycznych i funkcjonalnych interfejsów

Zrozumienie znaczenia elementów społecznościowych w aplikacjach

Zgłębienie tematu gratyfikacji użytkownika poprzez aktywności w aplikacji

REFLEKSJE / LEKCJE

Zgłębienie tematyki motywacji w kontekście aktywności fizycznej

Doskonalenie umiejętności tworzenia estetycznych i funkcjonalnych interfejsów

Zrozumienie znaczenia elementów społecznościowych w aplikacjach

Zgłębienie tematu gratyfikacji użytkownika poprzez aktywności w aplikacji

Lat doświadczenia

Projektowanie interfejsu aplikacji Milestone koncentrowało się na stworzeniu czytelnego, estetycznego i intuicyjnego doświadczenia dla użytkowników mobilnych. Każdy ekran został zaprojektowany tak, aby wspierać motywację do aktywności fizycznej – od dashboardu pokazującego postępy i statystyki, przez ekran wyzwań z jasnym podziałem na poziomy trudności, po sekcję społecznościową, w której użytkownicy mogą dzielić się wynikami i rywalizować ze znajomymi. Podczas projektowania UI zwracałem uwagę na hierarchię informacji, tak aby najważniejsze elementy były zawsze dobrze widoczne i łatwo dostępne. Kolorystyka i typografia zostały dobrane tak, by zarówno przyciągać uwagę, jak i nie męczyć wzroku przy dłuższym korzystaniu z aplikacji. Ikony i elementy interaktywne zostały zaprojektowane spójnie z brandingiem, a animacje postępów i osiągnięć wprowadzają dodatkowy element motywacyjny. Zadbano o spójne doświadczenie na różnych rozmiarach ekranów telefonów, aby interfejs był czytelny i wygodny w użyciu zarówno na mniejszych, jak i większych smartfonach.

PROJEKTOWANIE

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Onboarding

Sekcja została zaprojektowana, aby w prosty i przejrzysty sposób wprowadzić użytkownika w funkcje aplikacji. Pierwszy ekran przedstawia główne sekcje – wyzwania, postępy i społeczność. Kolejny prosi o dostęp do lokalizacji i powiadomień, aby zapewnić pełne śledzenie aktywności. Ostatni umożliwia synchronizację

z aplikacjami fitness, integrując dane treningowe w jednym miejscu

i wspierając użytkownika od samego początku.

Lat doświadczenia

Logowanie i rejestracja

Proces rejestracji i logowania został uproszczony. Zamiast tradycyjnego loginu i hasła wystarczy podać e-mail, a 4-cyfrowy kod przesłany na skrzynkę umożliwi dostęp. Dzięki temu nie trzeba pamiętać haseł, co zwiększa wygodę i bezpieczeństwo.

Po zalogowaniu tworzysz profil według swoich preferencji, dzięki czemu wyzwania są idealnie dopasowane do Ciebie!

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Home Screen

Ekran główny to centralny punkt aplikacji, zapewniający szybki dostęp do kluczowych informacji. Pokazuje postępy w aktualnym wyzwaniu, polecane wyzwania do zakupu oraz aktywność znajomych. Łączy elementy z różnych części aplikacji, pozwalając śledzić osiągnięcia, odkrywać nowe możliwości i angażować się w społeczność.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Wyzwania

W tej sekcji użytkownicy mogą przeglądać różne dostępne wyzwania do zakupu. Proponowane wyzwania są dopasowane do różnych poziomów trudności, a opcje filtrowania i wyszukiwania ułatwiają znalezienie odpowiedniego. To w zasadzie taki rynek, gdzie można odkrywać i wybierać wyzwania zgodne ze swoimi preferencjami.

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Lat doświadczenia

Filtry

Filtry pozwalają użytkownikom doprecyzować wyszukiwanie wyzwań według konkretnych preferencji. Można wybierać między bieganiem, jazdą na rowerze lub wyzwaniami hybrydowymi łączącymi oba rodzaje aktywności. Dodatkowe opcje filtrowania obejmują poziom trudności, cenę i dystans. Użytkownicy mogą także wybrać wyzwania otwarte, które można rozpocząć i ukończyć

w dowolnym tempie, lub wydarzenia czasowe o określonej długości – np. kilka dni, tygodni czy miesięcy.

Profil użytkownika

Ekran profilu pokazuje wyzwania i aktywność społeczną użytkownika. U góry widać znajomych, ustawienia i możliwość udostępnienia profilu. Przypięte wyzwanie pozwala śledzić postępy w czasie rzeczywistym. Zakupione wyzwania można przypinać do profilu i ekranu głównego, a poniżej łatwo przełączać się między aktywnymi, oczekującymi i ukończonymi wyzwaniami.

Lat doświadczenia

EFEKT FINALNY

Aplikacja motywuje użytkowników do regularnej aktywności poprzez tematyczne wyzwania, które sprawiają, że treningi stają się ciekawsze i bardziej angażujące. Dzięki systemowi śledzenia postępów użytkownicy mogą monitorować swoje osiągnięcia

w czasie rzeczywistym, a nagrody w postaci medali czy ramek do mediów społecznościowych dodatkowo wzmacniają motywację

i satysfakcję z osiągnięć. Personalizacja wyzwań pozwala dopasować rodzaj aktywności, poziom trudności i tempo do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Całość tworzy spójny i przyjazny ekosystem, który łączy elementy rywalizacji, współpracy i samorozwoju, zachęcając do regularnego ruchu i tworząc długotrwałe nawyki sportowe.

Lat doświadczenia

REFLEKSJE / LEKCJE

Zgłębienie tematyki motywacji w kontekście aktywności fizycznej

Doskonalenie umiejętności tworzenia estetycznych i funkcjonalnych interfejsów

Zrozumienie znaczenia elementów społecznościowych w aplikacjach

Zgłębienie tematu gratyfikacji użytkownika poprzez aktywności w aplikacji

Designed by Wojciech Falewicz

Wojciech Falewicz